Pytania i odpowiedzi

 

info

 

ILE TRWA REALIZACJA ZAMÓWIENIA?

– Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wielu czynników. Standardowo wynosi on 7 – 14 dni roboczych. W przypadku, gdy zamówiona zostaje większa ilość towaru niż ta, jaką posiadamy w naszym magazynie, wówczas czas ten może ulec wydłużeniu. Ważne jest zatem by podczas składania zamówienia pozostawić swoje dane kontaktowe (telefon lub e-mail), by móc się z Państwem szybko komunikować. Można także sprawdzić aktualny stan magazynowy oraz dostępność produktów po kontakcie mailowym: info@ikafelki.pl lub telefonicznym +48 576 057 171Maksymalny czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 30 dni roboczych.

packages

JAKIE SĄ DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI?

– W sklepie internetowym www.ikafelki.pl możliwe są 3 formy płatności:

1. Wpłata na rachunek firmowy

PKO Bank Polski

66 1020 4317 0000 5502 0409 7580 

2. Płatność elektroniczna przez system Przelewy24

3. Płatność za pobraniem – opłata gotówką podczas odbioru zamówienia u kuriera

JAK WYGLĄDA DORĘCZENIE PRODUKTÓW?

– W celu doręczenia Państwa produktów korzystamy tylko z profesjonalnych i sprawdzonych firm kurierskich. Przy odbiorze paczki od kuriera NALEŻY w jego obecności sprawdzić jej zawartość. Wszelkie nieprawidłowości NALEŻY od razu zgłaszać by umieścić je w liście przewozowym lub w protokole szkody.

!PRZY ODBIORZE PACZKI NALEŻY SPRAWDZIĆ JEJ STAN!

Brak stwierdzenia nieprawidłowości przesyłki podczas jej odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji wynikający z braku produktów lub ich uszkodzenia.

Kurier nie ma obowiązku wniesienia dostarczonego do Państwa towaru, ma jedynie obowiązek rozładować go z samochodu.

JAK WYGLĄDA REKLAMOWANIE PRODUKTÓW?

Wszelkie reklamacje prosimy składać drogą elektroniczną na adres: info@ikafelki.pl. W tym celu należy przesłać nam protokół szkody, skan listu przewozowego oraz bardzo dokładne zdjęcia uszkodzonego towaru. Ważne, by wszystkie uszkodzenia mechaniczne zgłaszać do 24 godzin od momentu dostarczenia paczki.

!NIE PRZYJMUJEMY ZWROTU NADWYŻEK PŁYTEK!

CZY ZAKUPIONY PRODUKT MOŻNA ZWRÓCIĆ?

Tak, zakupiony w naszym sklepie internetowym produkt można zwrócić zgodnie z obowiązującym prawem, a więc do 14 dni od jego zakupu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedającego, przed upływem tego terminu, odpowiedniego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 Regulaminu. Należy jednak pamiętać, że produkt musi być kompletny i nie może być w żaden sposób uszkodzony! Więcej informacji w Regulaminie sklepu.

info